به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین ؛ امینی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از راه اندازی و استقرارwifi مهارتی میز خدمت الکترونیکی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین خبر داد.
امینی مدیرکل آموز ش فنی و حرفه ای استان قزوین عنوان کرد: جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات به مشتریان از مهمترین وظایف هر سازمان می باشد. در این راستا، این اداره کل با هدف تکریم و هدایت و نیزپیشگیری از اتلاف وقت ارباب رجوع اقدام به راه اندازی میز خدمت الکترونیک نموده است .
امینی تصریح کرد :وب کیوسک (میز خدمت) این اداره کل با چند زیر سیستم شامل : اداره آموزش ، اداره امور عمومی، اداره سنجش و مهارت ، اداره موسسات کارآموزی آزاد و مراکز آموزشی جهت اطلاع رسانی و دریافت فرمهای ضروری برای ارباب رجوع طراحی گردیده است و در این میز اطلاعات واحدها و کارشناسان موبوطه ، آزمونها، حرفه ها و رشته های آموزشی مراکز ، شرایط و ضوابط ثبت نام و... ارائه می شود.
وی افزود: مهمترین مزیت این میز خدمت در این است که شهروندان می توانند بدون هزینه در محدوده اداره کل با گوشی همراه ، تبلت یا لپ تاپ مجهز به wifi و با روشن نمودن wifi سیستم خود بدون اتصال به اینترنت با وارد کردن آدرس qtvto.ir در هر زمان از شبانه روز به سامانه میزخدمت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین متصل گردند و تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایند .
امینی اظهار داشت : مرکز آموزشی محمدیه مجهز به wifi و میز خدمت الکترونیکی گردیده است و دیگر مراکز آموزشی استان در دست طراحی می باشد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان خاطر نشان کرد: این اداره کل آمادگی دارد این سامانه را در دستگاه های اجرایی استان ، بخشهای خصوصی و آموزشگاههای آزاد تهیه و طراحی نمایند تا بتوانند در راستای ارائه خدمات بهتر و سریعتر و پیشگیری از ابهام و سردرگمی ارباب رجوع به هدایت سریع و آنلاین آنها بپردازند.
تاریخ درج خبر : 1398/05/22 | ساعت درج خبر : ١١:٢٨ | تعداد نمایش خبر : 98