جنسیت: |
* |
سن: |
|
تحصیلات: |
* |
شغل: |
|
برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟ |
|
دفعات مراجعه براي خدمت فعلي در سال اخير: |
|
نحوه اطلاع رساني درباره مراحل انجام كار: |
* |
نحوه اطلاع رساني درباره مدارك مورد نياز براي ارائه خدمت : |
* |
انجام كار بر اساس ضوابط اداري و عدم دخالت قضاوت هاي شخصي: |
* |
نحوه رفتارو راهنمايي و پاسخگويي مسئول مربوطه : |
* |
امكانات رفاهي و فضاي ارائه خدمت : |
* |
به موقع بودن و شفاف بودن رسيدگي به شكايات، نظرات و پيشنهادهاي شما: |
* |
راهنمايي و پاسخگويي كاركنان و پيگيري وضعيت درخواستها : |
* |
دقت كارمند در انجام كار به گونه اي كه نياز به دوباره كاري نباشد: |
* |
تعداد دفعات مراجعه به سازمان براي دريافت خدمت: |
* |
ميزان مراجعه به قسمت ها و بخش هاي مختلف براي دريافت خدمت: |
* |
نظم، ترتيب و سهولت دسترسي به افراد و امكانات براي دريافت خدمت : |
* |
دريافت يكباره مدارك و اطلاعات به صورت الكترونيكي يا حضوري در هنگام مراجعه توسط دستگاه: |
* |
ارائه چندباره اطلاعات يا اطلاعات تكراري (نظيركپي شناسنامه، كارت ملي و...) به بخشهاي مختلف: |
* |
احساس نياز به سفارش و توصيه هاي غيرقانوني براي دريافت خدمت: |
* |
احساس رضايت از خدمت دريافت شده: |
* |
چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب يا پيشنهادي در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهاي انجام كار در زمينه مورد نظر خود داريد مرقوم فرماييد : |
|
 * |
|
|
|